Sööndaag!

Hej mina små älsklingar! Hoppas ni har haft en bra helg, min har varit bra iaf men är väldigt seg nu! Just nu händer det inte så mycket eftersom jag är så seg, var o handlade ostbågar för ett tag sen med pappa som kom upp och hälsade på en stund, vi diskuterade en massa saker o det var trevligttrevligt :) 
Snart ska jag sätta på en film och äta upp mina ostbågar o typ somna haha men först ska ja ta ett skumbad med massa ljus och mys! :) 

Puss på er! :) 


Svar: Ja att han är, så himla söt min lilla lurvboll :)

2013-03-18 // 12:17:05

Blogga! Du som alltid tjatar på att jag ska blogga och så är du sämre än va jag ääär på att uppdatera -.-' Jag hatar dig älskling <3

Svar: Haha vet älskling men är aaldrig hemma längre är alltid ute <3 Jag älskar dej oxå :* <3
Lisa Björklund

2013-03-18 // 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback