Seeegt!

Hej på er sötnosar! Förlåt för att jag fortfarande är trög på dehär med bloggandet, suuck jag kan inte lova att det blir bättre för jag är som jag är och gör det jag gör lixom! Igår efter praktiken var jag med Beccie, det var ett tag sen vi umgicks faktiskt så det var kul, vi mötte upp Dennis o åkte bil typ haha askul! 
Idag var jag på praktiken.. igeenn haha! Har typ bara ätit en massa onyttigt idag, massa mackor kaffe och juice till frukost, en kebab med cola till luch, sushi+thaimat+cola en till macka sallad och en banan haha! Aja skitsamma, efter praktiken var jag med Tatiana i farsta o köpte miin body mist! Är asnöjd med den! :D Och efter farsta drog jag hem o pallade inte gå ut sen haha! Ska snart ta ett bad tror jag och bara ta det lugnt, kolla på ngn film eller börja kolla på ngn serie kanske! Aja vi får seeee!

:'D

Passionsfruktsblomma! Den blommade igen under dagsljus fast en annan knopp eller vad det heter! Så jävla cool! 

Mina brorsbarn, skitsöta :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback