Redan lördag!

Hej på er! Har inte vart hemma på typ 3 dagar kanske, bara snabbt och duschat o bytt kläder o sen vänt igen haha! 
Nu är jag hemma iaf så passar på att blogga! Har varit med en massa människor och haft kul och njutit av den lediga tiden typ. Sen har det vart fina dagar med sol och allt så dagarna har bara flytit på och man har varit på grymt bra humör. 

Imorgon ska jag nog träffa Beccie o ngra, innan lr efter kmr jag träffa Victor o kanske möter Vesslan en stund o ba chilla! 

Ha det bäst här kmr ngra bilder :) 
 
Vårsolen
 
Matilda
 
Jasmin o Leia 
 
Leia
 
Jag
 
 


TIPS! Vinn ett grymt paket med allt du behöver för att fixa gelmanikyr hemma! :D Tävla här:
http://adaras.se/2013/march/vinn-orly-smartgels-starter-kit-led-lampa.html#comment

2013-03-02 // 23:34:21

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Lisa Björklund

2013-03-03 // 22:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback