Måndag natt

Hej älsklingar! Förlåt för att jag inte bloggat i helgen, har vart hos Victor för det mesta hehe! 
Men har gjort andra saker oxå förstås! 

Var med Matilda och Erika i stan i lördags och införskaffade mej en bb-cream från maybeline, blev absolut missnöjd, den täcker inte rodnader och mina kinder är väldigt rosiga av sej i vanliga fall speciellt när det är väldigt kallt eller varmt! Aja skitsamma nu har jag testat iaf ;) 
Ska till umo imorgon på morgonen så jag får lite sovmorgon hehee och därför ska jag sova nu för annars blir det ju att sova lika länge som jag skulle gjort om jag inte skulle dit haha sååå                            -

Hoppas ni har haft en bra helg och att allt är bra med er, och att ni inte tröttnar på att kolla in när jag är dålig på att uppdatera ;( 

Puss på er! 
 


» S/

haha fin tubbis klänning dära, har oxo en sååån . fast kan ej använda den för tillfället :( <3

Svar: Tack babyboo, snart så! Tiden kmr gå fett snabbt.<3
Lisa Björklund

2013-03-11 // 20:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback