Fredaaag!

Hej babeees!
Idag händer det ganska mkt hehe såklart.. De e ju fredag hehe :D 
Just nu fixar jag mej, ska dra iväg ut snart o köpa cigarettos o shit! :) Hoppas allt är bra med er annars, vet att jag varit sämst på att blogga på sista tiden menmen ska försöka lösa det! Har vart grymt upptagen med att umgås med massa folk osv, sen kom jag på att det gick att blogga från min fula tegelstens nokia när ja va på praktiken, bara att batteriet tar slut så grymt snabbt på den när man går in på internet o shit men aja det är iaf ngt! 
 
Kanske bakar ngt innan jag drar iväg, är assugen på kladdkaka haha aja vi får se ;) 

Haha nyvaken ofixad bländad brud :) 

Ljus som ändrar färg
 
Ljus som ändrar färg

Ljus som ändrar färg
 
Mobilen jag mste leva med.. 
 
Det var väl allt för stunden haha! Puss på er!


» Nora

Jättefin blogg! :)

Svar: Taack :)
Lisa Björklund

2013-03-23 // 11:36:27

Feeeeeett coola ljus bebeee! :O <3

Svar: Mercii loove, de går o köpa typ överallt o luktar asgott oxå, o de ett o samma ljus pucko haha <3
Lisa Björklund

2013-03-23 // 14:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback