2013-03-12

Hej på er sötisar! Idag har det hänt för mycket tror jag haha, försov mej imorse så kunde inte gå till umo o nu har ja bara ett ppiller kvar kmr dö haha så måste dit imorgon bitti kl 8!!!! 
Iaf, mamma hade glömt lämna mina lunchpengar så pappa var tvungen att komma med pengar till mej, sen skrev Tatiana till mej att vi inte fick komma idag t praktiken för att vi var sena båda två.. Suuucckk så vi möttes upp och drog till farsta och chillade där gick runt och kollade på saker, jag köpte ett nagellack till nagellackberoende.. Haha 
Efter att jag varit där lämnade jag henne och drog t Victor som va med Dado, så jag var med dom ett tag sen skulle dom gymma och då drog jag till Matilda o Jasmin, vi åkte t slussen snabbt och fixade lite grejer ? Och sen drog alla hem vad jag vet.. xD 


Puss på er! :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback