Tisdag

Hej på er! Bloggande inte igår för jag hade fullt upp, vaknade runt 7 tiden för att släpa mej till praktiken fixade mej osvosv men kände mej grymt seg, åkte t skhlm o somnade på bussen dit, vaknade upp på fel ställe o när jag skulle gå t bussen tbx så var jag helt yr så bad pappa sjukanmäla mej, så drog jag hem och vilade. Vaknade av att Emilia ringde och jag frågade om hon ville med till stan på en fika efter jag haft en klippkund, det viille hon så när jag var klar drog hon o jag in till stan och fikade och handlade :) Träffade på Siri där som jag inte träffat på hundra år, började gråta o var i chocktillstånd o typ stum, har saknat henne så ycket och har inte KUNNAT träffa henne så det blev baara lycka när jag såg henne, måste försöka träffa henne snaart! Aja back to the dayyy, efter stan drog vi hem till Emilia o hennes syster o träffade bebis, åt lite o sen drog vi vidare till trångsund t hennes pojkväns lägenhet vi SKULLE kolla på the exorcist men gick ut o rökte och blev utelåsta på balkongen haha balkongdörren gick i baklås så där satt vi o hade det kallt o trevligt xD 
 
Idaaaag är jag oxå hemma för jag kom hem sent pga balkong incidenden som inte löste sej förns hennes pojkvän kom hem haha, jag var väl hemma runt 3 och om jag skulle ha praktiserat hade jag nog varit död pga 3 timmars sömn, om jag ens hade lyckats somna då.. Ska bara vara hemma och ta det lugnt idag.. Är på asdåligt humör oxå, asjobbigt, min lur är paj oxå för jag fick världens cpdamp på den imorse när den dog när jag prata i telefon och för att jag hade allmän damp innan och personen i telefonen sa inte saker som gjorde mej på bättre humör. Aja skitsamma, don't worry be happy! Hehe ! :D 


 
Bild från hammarbyhöjden med Soffaaan! :)
Hoppas ni får en grym dag, puss!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback