Lördag

Hej på er! Idag är det första juni och jag sitter med en jacka på mej inomhus påväg ut men tkr fortf inte det är särskilt varmt haha, fyfan det kmr väl börja regna oxå! Hoppas jag får ett sommarjobb så jag kan åka utomlands bort från Sveriges äckelväder -.- Idag vet jag inte vad som händer, blir nog att stanna hemma eftersom jag måste städa o laga mat, kanske hittar på ngt efter det vi får see! Hoppas att ngt kul händer för jag känner mej rastlös! 
 
Igår hände inte så mycket, o inte i förrgår heller, i förrgår var jag ledig från praktiken för jag skulle till Maria ung.. Efter det drog mamma o jag o käka donken för typ 3dje dagen i rad för mej som käkat på donken på praktiken haha! Sen mellan igår och förrgår kunde jag inte sova så det blev ingen praktik igår heller, men på måndag kör vi igeeen! 

Hoppas ni haft och får en fortsatt trevlig helg, om det regnar satan så lär jag blogga igen annars är jag nog ute i det fina vädret och solar men har inte så höga förhoppningar på det haha! 


Pooooooosssss på er sötnosar! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback