Dålig uppdatering..

Hej på er, förlåt för att uppdateringen inte varit på topp igen men jag har legat helt sänkt med feber och halsfluss, fick även små nässelutslag av mitt pencilin idag på morgonen o vaknade av att det kliade som satan haha, och allt har bara krånglat, var tvungen att hämta en ny medicin och hoppas på det bästa! Jag tänker inte ligga o dö i min säng länge till rastlös som jag är! 

Hoppas ni har haft en bra vecka och att ni absolut inte mått som mej! 

Hittade ingen bättre bild haha, nu ska jag kolla på hitta nemo o sova.. Puss på er! 
 


hej tönt! när du ändå ligger hemma o är sjuk så kan du ju uppdatera lite.. jag som sitter med ett barn i knät 24/7 har faktiskt ingenting att göra.. så var snäll och uppdatera liiiiite mer.. TACK I FÖRHAND. <3

Svar: Förlåt älsklingen, ska bli bättre nu det typ kliar i mina fingrar! Skaffade ju pojkvän typ samtidigt som jag var sjuk med 40 graders feber o halsfluss så har haft fuuullt upp!
Lisa Björklund

2013-06-26 // 14:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback