Bättre uppdatering! :D

Hej på er! Känner att blogglusten börjar komma tillbaka och att jag har mer tid, men det kan ju ändras när som dock eftersom sommaren halvt e här, det är klart att man vill vara ute i solen och inte sitta inne o ruttna plus jag har inte en så pass high tech lur att jag kan blogga från den haha.. ! Ska försöka sommarjobba så jag kan skaffa en ny lur OCH köpa en resa t min faster! 

Är glad att jag har en praktik att vara på sista tiden av skolan oxå asskönt att jobba praktiskt! 
Dock missar jag solen eftesom jag jobbar inomhus men klagar inte, har det faktiskt bra där inne vid kyldiskarna haha :D
 
 
Maten ja gjorde idag, blev asgott hihi :D 

Ska nog ta lite av det som blev över för blev sugen igen haha! 

Puss på er! :) 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback