Kom preecis hem.

Var ju uppe hos min brorsa, fick en väska i julklapp! Hihi den var faktiskt snygg! 
Efter att jag fick den bakade jag och hans fllickvän (Sofie) bullar, maskinen vi gjorde bullarna i gick sönder och började ryka osvosv. haha fail, men vi löste det med en elvisp sen, hann tyvärr aldrig smaka på våra mästerverk menmen dom blev säkert asbra! 


Kan inte blogga mer nu men;
Här kmr lite bilder på new in, och väskan och lite annat ;) 

Ny foundation/puderborste i en! Asbra! :D 

Bruna ögonskuggor som passar till det mesta och en rundad nagelfil som enligt mej enklare att skapa en form med ;) 
 
 
En bild på mej första skoldagen efter lovet ;)) 
 
 
Sophias partycigg från spanien som matchade Beccies naglar hehe :')

 
Min brorsas/ Sofies asfeta katt prinsen hihi! :D
 
 
- Väskan


Nu ska jag sova, fick vänta aaaslänge på att bilderna skulle laddas upp! 
Puss på er!
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback