Tisdag

Hej på er! Dagen har faktiskt gått ganska snabbt idag, men har varit ganska seg.. 
Först var jag i skolan o ja vad ska man säga om det ? Vanlig skoldag samma gamla vanliga shit, efter skolan åkte jag med Rebecca till gullmars, sen åkte jag vidare och träffade Matilda i stan, sen drog vi till mej och sen till henne, efter det mötte vi upp Erika o vi typ åkte runt alla tre o snackade så det var ganska chiill :) Nu är jag hemma iaf! Är asseg satt o fixade mina naglar runt typ 1 inatt haha så går det när man inte kan sova! 

Aja tycker att läsningen är tillräckligt lång nu haha puss!

Testade ta en bild i svartvitt med min kamera på min ring haha ;) 

Hade inte bra ljus nu men såhär ser naglarna ut :D



Gud vilken underbar ring! Och superfina naglar!

Svar: Hihi tack! ^^
Lisa Björklund

2013-02-13 // 10:45:18

snygga naglar :)

Svar: Tacckkk :)
Lisa Björklund

2013-02-15 // 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback