Tisdag!

Hej på er sötisar, förlåt för att jag inte bloggade igår, jag var inne i stan med Sandra o Johanna! :) Det var faktiskt kul att spendera tid med dom, det var länge sen! Efter stan drog vi till bonza och var där tills det stängde, där träffade vi även Natali och Hanna! Två härliga brudar detdär! Hihi 

O idag har det väl flytit på bra har varit med massa folk och skött skolan brabra! (y)
:) Som ni kanske har märkt under tiden jag har bloggat så avskyr jag att sitta still. Är väldigt rastlös av mej och vill göra saker heeeela tiden och hatar att sitta inne haha! 

Hoppas er dag har varit bäst, här kommer lite bilder ;) 

 
 
Natali och Hanna :)
 
Matilda, Leia o Jasmin
 
New in! :') 

Puss på er ska sova nu! :*


Tävla och vinn piercingsmycken :)

2013-02-20 // 10:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback