Lördag

Hej på er, förlåt för att jag inte har bloggat hehe vet inte vart jag ska börja, vi kan ju börja med o säga att jag har varit dödstrött typ! Har inte varit hemma så mycket utan mest träffat massa olika personer och åkt runt! 
Igår var jag på ett chillkrök i hornstull, som slutade bra faktiskt.. Vad jag kommer ihåg iaf haha! 

Idag runt 14 var jag och firade min storebror som fyllde 25 i torsdags! :)
Senare vet jag inte riktigt vad som händer, ska träffa upp Matilda vad jag vet men först ska jag sova haha! 

Här kommer lite bilder från dagarna ;)
 
 
-
 
Tröööttt från igår haha 
 
Min bror o min andra brors barn :) 
 
;)
 
Natti för en stund för mej nu! Puss!
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback