2013-04-02

Hej på er, hoppas allt är bra! Igår var jag med Beccie och Linnea en stund hemma hos mej, sen mötte vi upp Sofia och Sebbe och drog till huset och chillade med vp ute på altanen, mysigt! Men det blir bättre när sommaren är här åh kan inte sluta längta! Efter att vi var i huset splittrades vi o jag o Beccie drog o träffa Petter o Eriksson som va i gubbis, askul att träffa dom igen men de va lite stel stämning i början för att vi va hos ngn random med dom haha! 
Ajaa nog om det xD 
 
Idag vet jag inte vad som händer, ska duscha snart o ta det lugnt bara. Om solen är kvar ute på kvällen sätter jag nog mej på balkongen i kvällssolen och myser :D 

Puussspuuusss :')


sv: Tack så mycket! :)

Svar: :)
Lisa Björklund

2013-04-02 // 15:20:59

sv: Tack! :)

2013-04-02 // 17:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback