Dagen

Det hände faktiskt ganska mycket efter att jag bloggade, pappa kom över random och undrade om jag ville med o käka runt 17 tiden kanske, jag hade precis käkat lite då så jag tackade nej! Men han ville spendera lite tid med mej så vi drog till farsta o tog en fika o gick runt o kollade på massa saker, han köpte en ny ögonbrynspenna till mej och ett åskskydd t mitt o mammas trådlösa nätverk! Asgulligt! När vi var klara där åkte vi till huset, jag hälsade på ngra grannar som jag halvt som halvt bott hos i min barndom! Världens gulligaste människor! Sen drog jag tbx in till pappa o pratade lite, efter allt det skjutsade han hem mej o sen dess har det väl inte hänt så mycket hehe har pratat med folket på fb eftersom min lur är paaaj! Haha 

Har praktik imorgon så måstemåstemåste sova nu även om jag inte är ett dugg trött! 
Puss på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback