Söndag

Hej på er! Har inte bloggat på ett tag för min telefon har pajat och har inte haft tillgång till en dator på ett tag eftersom jag inte vart hemma så mycket.. Aja iaf.. 
Idag kmr det inte hända så mycket eftersom jag kom hem runt 5tiden imorse efter en vild lördag haha. 
 
I fredags i skolan lärde vi oss färga ögonfransar och ögonbryn, det var faktiskt en av de roligaste lektionerna vi haft på länge enligt mej hehe :) 
 
Ja sen kommer jag inte ihåg ngt mer intressant om ngt ens var intressant.. Haha hoppas ni har det bäst! 
                                                           
                                                                      
 
Haha har lite bildbrist men jaa - jag :) 

Puuuussss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback