Hemma idag..

Hej på er, försov mej grovt idag för min lur fuckade med mitt liv på morgonen haha så alarmet ringde inte. 
Tänkte dra till skolan men det blev för sent för att jag skulle hinna dit innan vi slutat hha, börjar bli fett hungrig så får väl hitta på ngt att äta men vi har typ inget hemma, satt o åt frukt mitt i natten oxå för jag blev råhungrig från ingenstans hahaha.

Igår var jag i skolan och med Beccie hela dagen typ, vi drog t ngn snubbe som hette Dennis, vi satt o kolla på solsidan o ba chillade, sen drog vi t Beccie o åt o a sen mötte vi upp hnm igen och ngn annan polare t hnm på en cigg o sen fick jag skjuts hem! Kulkul! :) 

Hoppas ni har haft det bäst! 
 
 
Puss på er slänger kanske in ett inlägg senare xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback