Hej på er!

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, har haft fullt upp med att göra annat ;) 

I fredags var jag med Beccie på en fest haha, sen på lördagen var jag med några nära och kära och festade igen haha så idag/igår nu.. (söndag) Åkte jag hem och sov bort heeeela dagen. Skulle ha åkt till stallet med min brorsas flickvän men det blev för sent för att jag skulle kunna följa med .. :C 
O imorgon/idag måndag är jag ledig så jag ska klippa min pappa o kanske Soffan om hon har tid! 

Men jag ska sova nu så puss på er, o här kmr några bilder från luren från helgen ;)) 

 
Emilia i väntan på att få fylla i tatueringen som man ser en liiten del av ;)) 

 
Ifylld! O det är de enda fina bilderna jag har från helgen tyvärr haha! Detta var igår innan kvällen blev lite roligare än va den redan var ;)) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback