Onsdag

Hej sötisaaar! Idag vaknade jag runt 1, min mobils alarm fuckar alltid sönder så när jag snoozade ringde det aldrig igen haha. Gick upp gjorde en massa frukost eftersom jag missat lunchen, fixade mej och drog till skolan direkt, kom dit typ 20 min innan vi slutade för busschauffören körde fel väg oxå.. Så skoldagen blev inte lyckad alls haha. Efter skolan drog jag till centrum med Alexandra o Linnea vi gick till subway o softade dära haha sen kom Natta o räddade min dag ännu mer hihi! Efter det drog jag och Linnea till bonza och ja där hände det inte så mycket, sen var Linnea tvungen att dra för det hände lite saker och en kompis till henne var påväg dit då men eftersom hon var tvungen att dra fick jag spendera lite tid med hnm haha det var faktsikt kul, sen drog jag hem till thaimat som mamma köpt till mej! Och det är typ vad som hänt hittills haha!

 
Egobooosst haha
 
:)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback