Måndag igeen..

Hej på er! Hoppas ni har haft en asbra dag hittills (tror det savas så haha) ! 
Själv har jag vart i skolan och inte gjort så mycket, har vart astrött typ hela dagen och hann inte dricka mitt morgonkaffe.. Suuucckkk. Men annars har det varit bra! Kom hem för en stund sen, gjorde mackor och mitt efterlängtade kaffe hihi :D 
 
Paprikamacka med skinka o ost, muums ;) 
 
Kaffe :D
 
En bild från idag på mej haha :) 
 
En bild på mej o Beccie från i lördags :) 
 


» Bella

Sv: söt och envis med stort E! Haha

Svar: Hahaha men det är väl alla, gäller bara att vara mest envis ;)
Lisa Björklund

2013-02-11 // 17:01:13

Kaffe och mackor. SÅ gott!

Svar: Hihi jo det kan göra ens tråkiga och sega dagar till något så mycket bättre!
Lisa Björklund

2013-02-11 // 20:02:34

åh, vill också ha en sån macka! fan vad gott.

Svar: Hahaha :')
Lisa Björklund

2013-02-12 // 14:38:47

Har du ätit några semlor idag? KRAM

Svar: Hahaha nej det har jag inte, gillar inte mandelmassan men ska nog ta bort den och äta en semla iallafall haha xD
Lisa Björklund

2013-02-12 // 16:33:01
» bella

haha jo alla bebisar är väl envisa till en viss del men har nog aldrig träffat en så envis bebis som min egen haha, han har väl blivit som sin mor! haha

Svar: Hahha äsch det är väl inte så jobbigt än, vänta bara tills tonåren kommer ;) hahaha
Lisa Björklund

2013-02-13 // 22:23:56
» bella

haha jobbigt är det inte, för jag är lika envis själv;) haha det tar ba sin tid innan det blir som det ska bli för man måste ju kämpa emot och skälla lite på sin mamma när man kanske inte vill sova eller kanske inte vill ta på sig ytterkläderna haha

Svar: Haha jo men trött blir man hahhahaha, brukar sitta barnvakt åt min brorsas barn o dör typ efter att han hämtat dom xD Men de är jättesöta så det gör inget :')
Lisa Björklund

2013-02-13 // 22:30:23
» Bella

haha förmodligen för att du inte är van! När man har dom 24/7 blir det inte samma sak :)

Svar: Haha jo de lär dröja ett tag innan jag fäster mej vid små krabater haha ;)
Lisa Björklund

2013-02-13 // 22:45:59

Ja du är väl ganska ung än? Inte för jag är så gammal men:p

Svar: Haha ja xD
Lisa Björklund

2013-02-14 // 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback