Frågor o svar om mej.

Kärlek & relationer
 
Ditt civilstånd: Singel
Är du nöjd med det: Jodå det funkar väl haha.
Vem kysste du senast: -
Har du varit kär på riktigt: Ja verkligen.. 
Har du varit ihop med någon du älskar: Ja
Ditt längsta förhållande: 7 månader haha
När vill du skaffa barn: När jag blir äldre och tiden är inne haha
Skulle du kunna va otrogen: Nej.

Privat

Har du sårat någon med flit: Ja, den förtjänade det. Haha.
Vilken webbsida besöker du oftast: Facebook o bloggar
Vem i din familj kommer du bäst överens med: Mamma och mina brorsor
Är du kär: Nej 
Vem bråkade du senast med: Mamma haha
Har du varit i slagsmål: Ja haha .
Brukar du dricka alkohol: Ja ibland ;)
Är du rökare: Ja
Snusar du: Nej
Hur gammal är du: 16 
Har du bra självförtroende: Sådär
 
Personer

Vem litar du på till 100%: Mejsj för det är bara jag som styr handlingarna i mitt liv.
Vem smsa dig senast: Siri :)
Vem smsa du senast: -
Vem ringde dig senast: Mamma
Vem kramade du senast: Matilda S
Vem såg du senast: Mamma

Random frågor

Har du tandläkarskräck: Nej
När var du senast i Stockholm: Just nu haha
Är du helsvensk: Japp
Har du fått ditt hjärta krossat i år: Nej
En sak du hade velat ändra med ditt liv: Åh gud mycket.
Vad är du rädd för: Ormar och sprutor, har verkligen fobi och typ svimmar haha.
Är du lycklig: Upp och ner. 
Brukar du använda smycken: Ja :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback