Söndag -.-

Hej älsklingaar! Förlåt för att jag har vart dålig på att blogga igen.. Suck.. Aja! 
Imorgon är det skola och jag mste vakna tidigt som fan jämnfört med när jag vaknat den senaste tiden haha. 
Aja ska hinna med bussen som går 07:59 från mej imorgon vi får se hur det går, önskar mejsj lycka t o tror faktiskt ja kmr lyckas upp för att äga ut alla som tror att ja nt kmr göra de ;) 


Igår var jag på fest i tyresö, dagen innan det alltså i fredags var bara en onödig dag som inte borde ha funnits och a sen kmr jag inte ihåg haha! 

Nyktert.. 
Bussen blev jävligt fin.. O ngn jävel vägrade sitta ner hela tiden hahaha så föraren stannade hela tiden o pratade i högtalaren xD
Puuuusss!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback