2013-04-03

Kom hem nyss från äventyr med massa sköna människor! :) Ska ladda ner mer avsnitt av new girl o ligga o glo ett tag och sen somna gott så jag orkar åka t mormor o kolla på hennes nya lägenhet imorgon! :) Såå jag ska spela candy crush och göra massa saker medans jag väntar på att det ska bli klart ;) 

Ha det bäst! :) 
 


men jaaa fyfan jag mådde skit illa när jag gick in på taxfree... usssccchh!
saknar dig ocksååå!! <3

Svar: Jaa! Har du tid att ses innan lovet är slut? <3
Lisa Björklund

2013-04-03 // 13:42:54

hur funkar det i skolan ddååå :Oooo <3

Svar: Det funkar väl sådär, har halkat efter lite menmen det får ja ta o plocka upp, bara att det blir extra jobbigt o då är de lätt o tappa lusten.. <3
Lisa Björklund

2013-04-03 // 13:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback