2013-04-28

Hej på er! 

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, det har hänt så mycket på sista tiden, det har varit ganska jobbigt i skolan eftersom jag legat så efter, o i fredags hade jag ett möte med min mentor o blabla vi kom överens om att ja skulle gå om ett år, ska gå kvar i frisörinriktningen för jag har trivts bra här och pallar inte göra något jättepluggigt om jag ska gå om för då kanske jag tappar igen. Idag ska jag ner till pappa o fylla i en massa jobbansökningar som jag ska skicka in, ska försöka jobba den sista tiden innan sommarlovet då det är helt onödigt att gå till skolan eftersom ja ska gå om nudå! 
 
Vet inte vad som händer senare idag ska väl skaffa cigg o sova o ändå palla upp t skolan så ja får mitt CSN tills ja har jobb eller praktik ! 
 
Igår var det massa bilar bara bilar bilar bilar, askul! 

Måste rullaaa å fixa jobbskiten nu! Pusss på er ska försöka blogga lite oftare har vart sämst på sista tiden! 

 
 
Bbbyyeee :)) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback