Fredag

Hej sötnosar, var i skolan idag runt 9 tiden o hade möte med studievägledaren o pappa -.- Efter det drog jag och kollade på fryshuset o riksäpplet, ska gå handel och har ingen aaning om vad jag ska välja för skola haha och valet måste göras innan 00 ikv! Som ni redan vet så går jag 1sta året, men ångrade mitt val, inte för att jag tycker att det är tråkigt eller något men med tanke på pengarna i framtiden hehe, och så kan jag ju alltid ta en kurs efter skolan om jag fortfarande vill ha en frisörutbildning och då kmr jag ha råd med det haha (a) 


Har ingen aning om vad som händer idag, var med Matilda igår, vi har löst lite shit så de chiill :) 


 
En gammal bild på mej och Matilda, mitt hår va långt och ofärgat! ;)

 
Haha aja pce på er ! 

 
Puuusssss
 
 
 
 


Hej älskling! superfin blogg, då har jag ngt att göra om dagarna :D <3

Svar: Tack babyyy! Hihi absolut om jag inte glömmer blogga (a) xD <3
Lisa Björklund

2013-02-15 // 16:01:29

sv; ja, jag är sjukt nöjd! :D

Svar: Åh! Hur mycket kostade den ungefär? :D
Lisa Björklund

2013-02-16 // 17:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback